Monday, January 17, 2011

aku dan dia...

salam..
niat aku keluar pada 15/01/11 jus nak hapykan diri....
aku tak sangka akn jumpa dia kat siti...
ya allah..rindu aku dengan wajah n semua yg jadi milik dia...
aku cuba tabahkan hati supaya tak nangis,,
sbb dia bukan milik aku lagi....
aku sempat borak dengan dia jap...
aku tabahkan hati...
dan bila dia cakap dia nak g johor..lluh aty aku..
knpa hari 2 dia pakai baju yg aku kasi...
napa dia saja nak uji aku....
bila aku tanya knpa kita putus,,..
dia cakap kami tak setaraf...
dia tak da spm..pmr pon ta daa...
tapi aku ta kisah semua tu...dia sendiri yang rasa..
knpa dia perlu rasa rendah diri...
aku ta pandai pon..
knpa tak dari duli dia tinggal aku...
knapa  selepas 2 tahun baru dia buat aku macam ni....
apa sallah dan silap aku/......
kadang2 aku rasa bodoh..napa aku still tgu dia..sedangkan dia dah ada orang lain.......
perasaan dia aku terpaksa jaga..tp prasaan aku ada ka dia jaga..????
dia cakap..haty dia da ta boleeh terima aku...hati dia dah hancOO..
carilah llaki lain yg bolee bahagiakan aku...
tapi takkan pernah ada llaki lain yg boleh ambk tempat dia dalm ati aku.......ssungguhnya hati aku hanya milik dia..abadi...

No comments:

Post a Comment