Saturday, December 25, 2010

kasih dicurangi...

salam pada kkasihku.......
eeeaaaahhhh silap..bekas kkasih...
budak sungai petani kan.....ita ni apalah sangat...
selama 2taun kita couple.....ko tinggalkan aku tanpa khabar berita....
hancurnya perasaan ku...
tambah lagi bila aku dhubungi oleh kkasihmu sekarang,,.,aku dmarahi..dimaki..dicaci..
tapi sebbagai seorang y bpelajaran aku tabahkan hatiku..tanpa mmbalas kata2nya...
btapa deritanya perasaan ini untuk mghadapi benda sebegini....
mana silapku??...........
aku redho kiranya aku yg salah....
ttapi aku mahukan pnjelasan darimu...
aku prempuan biasa yg punyai hati dan perasaan...gugur ir mataku bila kau mmberitahuku yg kau tidak lg saygkan aku hanya kerana aku tidak dapat mgikut segalake hendakmu.....
aku mengenalimu lebih daripada dia mngenali dirimu.....bila aku cuba mninggalkan kenagn lalu..
kau kmbali mnagih kasihku..tp bila aku dambakan kasihmu..kau hilang sekali lagi..
sekarang..azam hatihu..tidak akan mnerima mu kmbali.....
akan ku kuatkan tekad ini d ddaku....
ya allah ampunkanlah segala dosaku....berikanlah aku kkuatan......SEmoga kau bahagia.......Amin..

No comments:

Post a Comment